środa, 31 sierpnia 2022

Zestaw Krushhammer w listopadzie


 

Recenzja / A review of Thusla Doom “A Faith Worse Than Death”

 Thusla Doom

“A Faith Worse Than Death”

Invictus Prod. 2022


Cztery lata temu włoski Thulsa Doom zarejestrował materiał zatytułowany „Realms of Hatred”. Była to na tyle obiecująca pozycja, że natychmiast umieściłem jej autorów w kajecie z dopiskiem „bacznie obserwować”. Dziś, dzięki Invictus Productions mam przyjemność poznać kolejny etap rozwoju jegomości ze stolicy kraju o kształcie buta. I faktycznie jest to przyjemność niebywała, bowiem to, co Thulsa Doom dostarczają na „A Faith Worse Than Death” to miód na moje uszy. (Czytaj dalej... / Click to read)

Recenzja Likheim „Alt Skal Svinne Hen…”

 Likheim

„Alt Skal Svinne Hen…” E.P.

Odium Records 2022


Likheim to nowy, jednoosobowy projekt z leżącego nieopodal Oslo miasta Asker. Założyciel rzeczonego do nagrywania swojej debiutanckiej epki zaprosił Gamle Erika z Carpathian Forest oraz naszego rodaka Umarlaka z Eradication. Ci trzej panowie wspólnie zarejestrowali dwadzieścia minut muzyki, dzieląc ją na cztery utwory, które niosą ze sobą tradycyjny norweski black metal. (Czytaj dalej...)

Nowy numer od MISCREANCE

 


Decibel has premiered "The Garden," the new single from Italian Death Thrashers Miscreance. The song is taken from from forthcoming debut full-length album Convergence. Stream it at the link below!


“The Garden could better be described as progressive death metal with thrash leanings. It has the intensity and rush of thrash with a whole lotta twists and turns. The track may be just over four minutes long, but it winds through all kinds of musical landscapes, with riffs flying in every direction—and the musicianship is off the charts."

- Decibel

Miscreance will release Convergence September 19 on Unspeakable Axe Records (CD), Danex Records (Vinyl), and Desert Wastelands (Cassette), as well as on Bandcamp and other digital platforms.


Track Listing:


1. Flame of Consciousness

2. Fall Apart


4. No Empathy


6. Alchemy

7. My Internment 8. Requiem for Sanity


Mini ADAESTUO do odsłuchu

 

Today, black metal enigmas Adaestuo stream the entirety of their highly anticipated new mini-album, Purge of the Night Cloak. Set for international release today via W.T.C. Productions, hear Adaestuo's Purge of the Night Cloak in its entirety HERE at W.T.C. Productions' official YouTube channel.

More massive than most bands' regular "albums," Adaestuo make most black metal look conservative and small with their Purge of the Night Cloak.

Hear all of it for yourself HERE at W.T.C. Productions' official YouTube channel. Cover and tracklisting are as follows:


Tracklisting for Adaestuo's Purge of the Night Cloak
1. Act I [6:29]
2. Act II [3:57]
3. The Hydra [6:20]
4. Act III [6:15]

Nowy kawałek od ORTHODOXY

 

Today, Spanish death metallers Orthodoxy premiere the new track "Banished from My Glance" at the No Gleaming Light YouTube channel. The track is the first to be revealed from the band's highly anticipated second album, Ater Ignis, set for international release on September 23rd - the autumn equinox - via The Sinister Flame. Hear Orthodoxy's "Banished from My Glance" in its entirety exclusively HERE.

In the meantime, hear the brand-new track "Banished from My Glance" in its entirety exclusively HERE, courtesy of the No Gleaming Light YouTube channel. Cover and tracklisting are as follows:


Tracklisting for Orthodoxy's Ater Ignis
1. Enter the Netherworld [4:00]
2. Into Primigenian Darkness I Dwell [7:05]
3. Victory Beyond Death [6:07]
4. Banished From My Glance [6:07]
5. Masked Beast [7:24]
6. Where Shadows Move Unseen [5:47]
7. Ater Ignis (Covenant of Death) [8:05]

Nowy numer PESTLEGION

 

Today, Teutonic black metallers Pestlegion premiere the new track "The Portal" at the Black Metal Promotion YouTube channel. The track is the first to be revealed from the band's highly anticipated second album, Sathanas Grand Victoria, set for international release on September 30th via Osmose Productions on CD format; the vinyl LP version will follow later this year. Hear Pestlegion's "The Portal" in its entirety exclusively HERE.

In the meantime, hear the brand-new track "The Portal" exclusively HERE, courtesy of the Black Metal Promotion YouTube channel. Preorder info can be found HERE. Cover and tracklisting are as follows:

 

Tracklisting for Pestlegion's Sathanas Grand Victoria

1. Intro
2. We Deny Thy Name
3. The Portal
4. Into The Golden Valley
5. Ketzer Reim
6. Sathanas Grand Victoria
7. Adjuration Of The Elder Gods
8. Entsage Gott
9. The Warlock’s Curse

Zaproszenie do Pogłosu


 

Debiut IN GRIEF do odsłuchu

 

Today, Italian death-doom classicists In Grief stream the entirety of their highly anticipated debut album, An Eternity of Misery, at the 666MrDoom YouTube channel. Set for international release on September 2nd via Iron Bonehead Productions, hear In Grief's An Eternity of Misery in its entirety exclusively HERE.

Let those bleeding hearts run red: In Grief's An Eternity of Misery will wring them dry.

Fully bleed exclusively HERE, courtesy of the 666MrDoom YouTube channel. Cover and tracklisting are as follows:


Tracklisting for In Grief (Italy)'s An Eternity of Misery
1. Beyond the Dark Veil
2. Ярна
3. Curse My Soul
4. Queen of Babylon
5. Demons
6. Your Last Suffer (instrumental)
7. Dig Hopes
8. Close to Insanity
9. The Dagger, The Chain, The Scourge
10. Ascension to Eternity (instrumental)

FALL OF SERAPHS zadebiutuje za dwa miesiące

 

In their endless quest to push and support current underground acts that deliver the goods unaware of trends and hypes, on October 24th, Memento Mori is proud to present the highly anticipated debut album of France's Fall of Seraphs, From Dust to Creation.

Fall of Seraphs was summoned in the Bordeaux area, back in 2014, and is comprised of a bunch of active musicians who also play or played in underground acts such as ADX, Manzer, Ossuaire, Simulacre, Ad Patres, Reverence, and Quintessence, among many others. In 2017 came the band's debut EP, Destroyer of Worlds, followed by a split with their old pals in Trepanator, titled Incarnation of Torture, released the following year. 

With those two teasing short-lengths as a foundation, Fall of Seraphs now bloom into the titan they've but hinted at with their imminent debut album, From Dust to Creation. As before, Fall of Seraphs' brand of death metal is proudly anchored in the tradition of yore, relying on heaviness, malignancy, and non-excessive technicality, shrouded in total and almost palpable blackness, and displaying a remarkable sense of vitality and dynamism that always keeps the listener busy and wondering what's coming next in their (apparently) everlasting feast of headbang-inducing riffs and sharp-yet-beautifully executed leads. However, where the band break out is the bustling flow in which they dole out their death metalled ruminations. Yes, keenly note flow: for however busy some of these seven compositions seem on the surface, there's a graceful movement almost at odds with their ultraviolence. Credit that to Fall of Seraphs' enviable chops, both as songwriters and especially as musicians; dazzling and dexterous they may be, but they keep it all all-caps DEATH METAL for the entire 30-minute duration. And the SOLOS: From Dust to Creation poignantly proves that this isn't a lost art in death metal after all! "Sublime" or at least "tasteful" are two ways to describe that soloing, but "fucking awesome" might be the most apt.

As such, Fall of Seraphs come highly recommended to maniacs of classic Morbid Angel, Deicide, Vader, Immolation, Krabathor, and Angelcorpse. Graced with fittingly cataclysmic cover art courtesy of Erskine Designs, From Dust to Creation is a literally massive first full-length bound to create all-devouring waves!

Begin being devoured by the brand-new track "The Eradication Dogma" HERE at Memento Mori's official YouTube channel. Aforementioned cover artwork and tracklisting are as follows:


Tracklisting for Fall of Seraphs (France)'s From Dust to Creation
1. The Eradication Dogma
2. Mirror of Transcendence
3. Divine's Lament
4. Fire Path of Punishment
5. Psychotic Troubled Senses
6. From Dust to Creation
7. Brood of Decomposition

wtorek, 30 sierpnia 2022

Split Katla/Czar w październiku

 


!!! Wznowienia albumów Master !!!

 


BLACK PESTILENCE und BLOATED PIG zawitajo do Europy


Tour Dates:​

15.09. Novi Sad (SER) - Klub Dvorište
16.09. Đakovo (CRO) - Rock Bar King
17.09. Budapest (HUN) - S8 Underground Club
19.09. Postojna (SLO) - Kontejnr
21.09. Mülheim an der Ruhr (GER) - AZ Mülheim
22.09. Aachen (GER) - Lola Paroli
23.09. Schwerin (GER) - The Scotsman Pub
24.09. Mladá Boleslav (CZ) - Fararova Sluj

ACCEPT na jesiennej trasie po Stanach


TOUR DATES - ACCEPT w/ NARCOTIC WASTELAND​
Sept 29 - Nashville, TN - Brooklyn Bowl
Oct 1 - Houston, TX - The Concert Pub North
Oct 2 - Fort Worth, TX - Rail Club
Oct 4 -San Antonio, TX - Espee
Oct 5 - El Paso, TX - Rockhouse
Oct 7 - San Juan Capistrano, CA - The Coach House
Oct 8 - West Hollywood, CA - The Whisky A Go-Go
Oct 9 - Las Vegas, NV - Count’s Vamp'd
Oct 11 - Denver, CO - The Venue
Oct 13 - Milwaukee, WI - The Rave Ballroom
Oct 14 - St. Charles, IL - The Arcada Theater
Oct 15 - Westland, MI - The Token
Oct 16 - Toronto, ON - The Phoenix Theater
Oct 18 - Vineland, NJ - Landis Theater
Oct 20 - Jim Thorpe, PA - Penns Peak
Oct 21 - Patchogue, NY - Stereo Garden *
Oct 22 - Peekskill, NY - Paramount Theater *
Oct 22 - Brooklyn, NY - Lucky 13 Saloon # Narcotic Wasteland Only
Oct 23 - Teaneck, NJ - Debonair Music Hall *
Oct 24 - Wallingford, CT Cherry St. Station # Narcotic Wasteland Only
Oct 25 - New York City, NY - The Gramercy
Oct 26 - Derry, NH - Tupelo Music Hall
Oct 27 - Harrisburg, PA - XL Live
Oct 29 - Columbus, OH - The King of Clubs
* = NO NARCOTIC WASTELAND

Relacja z The Last Words of Death #14

 

The Last Words of Death # 14

27.08.2022 Bydgoszcz, Wiatrakowa Klub

Hekation / Frightful / Wielki Mrok / Sarmat / Zmarłym

 

Koniec sezonu wakacyjnego zawsze oznacza wysyp imprez. Każdy chce zakończyć lato z przytupem, stąd też często terminy różnego rodzaju chamskich spędów ze sobą kolidują. Nie inaczej było kilka dni temu. Do ostatniej chwili zastanawiałem się, czy uderzać lokalnie na czternasty odcinek The Last Words of Death, czy jednak udać się do Łodzi, odwiedzić po dłuższej przerwie chłopaków z Magnetofonu. Ostatecznie gdy dzień wcześniej napisał do mnie człowiek z Upon the Altar, że w Łodzi nie zagrają, postanowiłem wybrać bramkę numer jeden i nie zważając na infekcję gardła, wymagającą zdecydowanej interwencji odkażającej, kilka chwil po The Doorsach byłem już na terenie klubu. Tym razem pogoda sprzyjała, aż za bardzo prawdę mówiąc, zatem nic nie stanęło na przeszkodzie, by ta edycja bydgoskiej imby odbyła się w formule open air. Ponadto imprezę uświetnili swoją obecnością przedstawiciele Godz ov War oraz Vinylstore, którzy wystawili swoje stoiska ze smakowitościami z najwyższej półki. Zatem można było popić, potańczyć i się obkupić.

Na początek na malutkiej scenie, mniejszej chyba nawet od tej na pięterku, pojawił się warszawski Hekation. Pierwsze wrażenie to spory, nieco cyniczny uśmiech na licu. Na wokalu mroczna laska, z wyglądu mocno, jak to określił kolega shub niggurath, skrzywdzona przez los, filigranowa, wydziarana i zapowiadająca, że „Pokaże nam co to ból i mrok”. No dajesz malutka. No i dała. Muzyka tej stołecznej brygady to raczej prosty miks Norwegii z niewielką domieszką melodii pod Mgłę i odrobiną punka. Może i niezbyt oryginalne to połączenie, ale trzeba przyznać, że wiochy nie było. Mejkapy na gębach, surowe brzmienie z dość głośno dudniącą perką odgrywaną przez stworzenie w białych skrzydłach i lampką na czole, pełne zaangażowanie… No i rzeczona czarownica, która wiła się, klękała i wrzeszczała po naszemu, naprawdę bez oszczędzania gardła, że „nienawidzi” i inne takie. Czuć było w tym występie pasję i oddanie sprawie. Poza utworami autorskimi zespół zagrał covery Kekht Arakht i Lifelover (najbardziej przaśny kawałek z setlisty), a na bis chyba jeszcze raz numer, w którym laska wszystkiego „nienawidzi”. Publika co prawda stała jak słup soli, ale może dlatego, że ilość promili w organizmach nie zdążył jeszcze osiągnąć określonego poziomu. No chyba, że wszystkim opadły szczeny. Dla mnie była to całkiem interesująca ciekawostka i chętnie przy okazji zerknę jak ten zespół się będzie rozwijał w najbliższej przyszłości.

Już drugi na liście był band, na który przede wszystkim  się w ten wieczór na Wiatrakową pofatygowałem, czyli gdański Frightful. Miałem nawet w planach przepytać chłopaków przy tej okazji, ale tym razem dopadł mnie leń, więc sprawę załatwimy następną razą. Panowie zajebali około czterdziestominutowy show, któremu absolutnie nic nie brakowało. Czterech młodych chłopaków, w składzie których można było zauważyć wokalistę będącego na oko  wypadkową GG Allina i Chrisa Reiferta, stworzyło fantastyczne widowisko. Zagrali na pełnej, w chuj żywiołowo, nawet biorąc pod uwagę ograniczony metraż, i widać było u nich spore już doświadczenie sceniczne. Publika chyba poczuła tego bluesa pod dwójkę Death z domieszką starego thrashu i na chwilę, czy też dwie, zawiązał się pod sceną nawet mały młyn. Świetną robotę zrobił też świetlik, który mrugał kolorami nie na zasadzie kolorofonu z lat dziewięćdziesiątych, ale faktycznie w takt i rytm, dzięki czemu występ Frightful zyskał najlepszą jak na warunki klubowe oprawę wizualną. Wspomniany wokalista, mimo iż nie bawił się w zbytnie zabawianie zgromadzonej już ponad setki maniaków żartami o babie co to do lekarza przychodzi, kipiał niewymuszoną charyzmą a jego mimika była niewielkim, ale robiącym różnicę dodatkiem do całości. Poza numerami z debiutu goście zajebali coverem „Night’s Blood” Dissection, który zabrzmiał wybornie i był pewnego rodzaju wisienka na torcie. Na koniec jeszcze „Crimson Dawn” i chuj i cześć, pozamiatane. Wyśmienity koncert, dostałem dokładnie to, czego oczekiwałem, a sporo w życiu widziałem, więc nie podniecam się byle czym jak nastolatek pierwszym wytryskiem.

Potem nadeszła kolej na… Wielki Mrok. No kurwa, ten nazw skojarzył mnie się z wiadomą piosenką Kata i myślałem, mając na uwadze panujący obecnie trend, że to będzie jakiś kolejny w chuj awangardowy blek metll z naszego kraju nad zatrutą Odrą. Jakież było moje zdziwienie, gdy na scenie zamontowało się trio w okularach przeciwsłonecznych i jeansowych katanach z naszywkami w stylu lat osiemdziesiątych. I zagrali totalnie na luzie po swojemu, w punkrockowych klimatach, które, jeśli by im jedynie dokleić odpowiednie teksty, mogły by mocno przypominać gig Dr. Huckenbusha. Śpiewali co prawda po naszemu, ale o czym innym i wplatali w swoją twórczość dość sporą garść surowego blackmetalowego riffowania, przez co większość nie trawiących radości w graniu ludków udało się na piwo i chłopaki grali dla skromniejszej niż do tej pory publiczności. Biorąc pod uwagę, że Wielki Mrok dołączył do składu imprezy na kilka dni przed jej datą, uważam, że było to bardzo udane posunięcie organizatora, mające na celu zróżnicowanie muzyki, z jaką mogliśmy obcować na czternastej edycji. Dla mnie bardzo pozytywny występ i duży plus dla kapeli. Zwłaszcza że po kilku już głębszych bawić się przy tym można było naprawdę nieźle.

Jako przerywnik przed czwartym bandem mieliśmy po raz kolejny mały rozgardiasz i widok tłukącego butelki o podłogę właściciela klubu, wygrażającego komuś tulipanem. O co poszło, co się stao? Chuj wie, ale było zabawnie, albo może ciut żenująco… No, ale to i tak chuj, kiedyś, trzydzieści lat temu,  to się w tym temacie działo…

Sarmat rozpoczął swój szoł mocno oryginalnie i nietypowo. W momencie gdy wybrzmiewało intro pośród publiczności pojawiły się postaci ubrane w maski gazowe a na scenie stanął chłopiec z przytuloną mocno maskotką białej owieczki. Wyjawię sekret, iż nie do końca wszystko zagrało, gdyż wspomniana maskotka miała odśpiewać pieść religijną, ale nie zadziałał mikrofon, przez co główny efekt poszedł się jebać, ale i tak gratuluję zespołowi pomysłowości. Potem był już tylko wpierdol. Nuklearny i deathmetalowy. Zajebiste brzmienie, charyzma wokalisty, zagadującego zgromadzonych i zachęcającego do tańca, na co ci chętnie przystali… Może i dość statycznie na scenie, co w sumie nie dziwi biorąc pod uwagę jej wielkość, ale powiem wam jedno. Muzyka Sarmat na żywo wypada zdecydowanie, i to bardzo zdecydowanie, lepiej niż z płyty. Panowie zajebali z orthodoxa tak, że trzeba było trzymać gumki w majtach, by te nie pospadały. Kawał zajebistej, precyzyjnie odegranej deathmetalowaj sztuki.

Na koniec bajzlu zwanego Ostatnimi Słowami Śmierci poszedł Zmarłym. Było sporo dymu, czerwone światła i od chuja ludzi pod sceną. Może i muzyka grana przez kapelę z świętokrzyskiego ma swój klimat, jednak nie do końca on do mnie trafia na żywo. W tym konkretnym przypadku miałem odczucia dokładnie odwrotne niż przy Sarmacie. Na scenie było bardzo niemrawo i przyznam, że w domowych pieleszach przyjmowało mi się to zdecydowanie lepiej. Klimat tego rodzaju nagrań trzeba umić odtworzyć na żywo, a to zespołowi wyszło dość średnio. Nie zaprzeczę, starali się, nawet tak bardzo, że niektórzy zaczęli dosłownie tańczyć z chwytem pod pachę, jednak mnie to jakoś ominęło szerokim łukiem. Zresztą chyba nie tylko mnie, bo jak w którymś momencie panowie poprosili by „napierdalać”, to odzew był znikomy. Można zatem zsumować, iż był to solidny, albo przeciętny występ polskiego przedstawiciela black metalu pokombinowanego, nic nie wnoszącego do życiowych doświadczeń i nie pozostawiający niczego, bez czego żyć się nie da. No szału nie było.

Ogólnie jednak sobotnia potańcówka to kolejny bardzo udany wieczór. Cieszy, że organizator stara się przedstawiać przybyłym zespoły, które pewnie gdzieś tam by umknęły naszej uwadze, a są na tyle wartościowe, że warto jednak się przy nich na chwilę zatrzymać. Tradycyjnie już dziękuję Maciejowi za zaproszenie, było mi niezmiernie miło. Kolejny przystanek za dwa miesiące. Ja już odliczam dni.

 

- jesusatan


Zdjęcia dzięki uprzejmości:

Paweł Cieślak

https://www.facebook.com/pawel.cieslak.foto


Recenzja THEANDRIC „Flight Among The Tombs”

 THEANDRIC

„Flight Among The Tombs” (Ep)

Independent 2022


Teraz proszę ponownie o uwagę fanów klasycznego Heavy ze wskazaniem na NWOBHM. Theandric albowiem, to zespół, który tworzy w takich właśnie klimatach i trzeba przyznać uczciwie, że chłopaki zza wielkiej kałuży wiedzą, jak rzeźbić w tej materii. Nie słyszałem co prawda ich debiutanckiego longa z 2013 roku, jednak wydana w lutym tego roku, 4-utworowa Ep’ka to materiał zawierający rasowy, chwilami epicki Heavy Metal   (Czytaj dalej...)

Recenzja Opus Magorum „Opus Magorum”

 Opus Magorum

„Opus Magorum”

Inferna Profundus Records 2022


Opus Magorum to jak dotąd bliżej mi nie znana kapela z Grecji. Założyli ją dwaj muzycy w 2001 roku. Nie są chyba zbyt płodni, bo od początku swojej kariery, do dzisiaj zarejestrowali tylko sześć demówek i pojawili się na jednym splicie. W listopadzie Inferna Profundus wyda ich czwartą taśmę, która pierwotnie została nagrana w 2013 roku i rozeszła się w limitowanej wersji. (Czytaj dalej...)

Przypominajka od Left Hand Sounds

 

Krótkie przypomnienie o najbliższych organizowanych przez nas koncertach

 Akhlys : - Warszawa https://fb.me/e/1QVaTOd0y

Poznań https://fb.me/e/3erYRNvS7 

Ragehammer Kraków - https://fb.me/e/1vSZr6Q6L 

Gaahls WYRD:

Poznań - https://fb.me/e/4nzfYFxCE

Kraków - https://fb.me/e/2t8kbmiFt Nile Poznań - https://fb.me/e/3cXxAKexv 

Bilety jak zawsze w jednym miejscu 


https://ticketos.pl/promotor/128/left-hand-sounds

CRUZ prezentują nowy song

 

Today, Spanish death metal masters Cruz premiere the new track "Eones de Sangre" at Decibel magazine's website. The track is the second to be revealed from the band's highly anticipated second album, Confines de la Cordura, set for international release on September 26th via Nuclear Winter Records . Hear Cruz's "Eones de Sangre" in its entirety exclusively HERE.

The dark-horse death metal album of the year? Nuclear Winter confidently places its bets on Cruz's Confines de la Cordura.

In the meantime, hear the brand-new track "Eones de Sangre" exclusively HERE, courtesy of Decibel, North America's only monthly metal magazine. Also hear the previously revealed "Als Peus de la Creu" HERE at Nuclear Winter's Bandcamp. Cover and tracklisting are as follows:


Tracklisting for Cruz's Confines de la Cordura
1. Ai Margini della Follia [2:49]
2. Als Peus de la Creu [4:23]
3. Infamia Insular [4:46]
4. Els Murs Errants [9:03]
5. Confines de la Cordura [5:56]
6. Eones de Sangre [6:24]
7. L'Alè de la Cripta [8:02]

Kolejny nowy numer FIRTAN

 

Today, German atmospheric black metallers Firtan reveal the new track "Labsal." The track is the second single from the band's highly anticipated third album, Marter, set for international release on September 30th via AOP Records. See & hear the video for Firtan's "Labsal" HERE at AOP Records' official YouTube channel.

Herald that arrival with the brand-new video "Labsal" HERE at AOP Records' official YouTube channel. Further herald that arrival with the previously revealed video "Amor Fati" HERE, also at AOP Records' official YouTube channel.

Additionally, Firtan will be embarking upon a German tour later in October; full list of dates and poster art follow after the jump. Aforementioned cover art and tracklisting are as follows:


Tracklisting for Firtan's Marter
1. Faðir
2. Amor Fati
3. Labsal
4. Lethe
5. Parhelia
6. Odem
7. Menetekel
8. Peraht
9. Medomai (bonus track*)
*available on vinyl and CD boxset

Nowy track od CELESTIAL GRAVE

 

Today, Finnish black metallers Celestial Grave premiere the new track "Eucharist" at the Black Metal Promotion YouTube channel. The track is the first to be revealed from the band's highly anticipated second album, Vitriolic Atonement, set for international release on September 23rd - the autumn equinox - via The Sinister Flame. Hear Celestial Grave’s "Eucharist" in its entirety exclusively HERE.

In the meantime, hear the brand-new track "Eucharist" exclusively HERE, courtesy of the Black Metal Promotion YouTube channel. Aforementioned cover art and tracklisting are as follows:


Tracklisting for Celestial Grave's Vitriolic Atonement
1. Eucharist [5:57]
2. Cadaverous Solace [6:03]
3. Clemency [7:55]
4. The Abyss Exhales [3:34]
5. Exaltation [5:32]
6. Radiant Tides Below [5:03]

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Recenzja VoidOath „Ascension Beyond Kokytus”

 VoidOath

„Ascension Beyond Kokytus”

Cognitive Discordance Rec. / Cursed Monk Rec. 2022

Dziś wybierzemy się na przejażdżkę kostarykańskim walcem. Stamtąd bowiem pochodzi VoidOath, wychylający właśnie łeb na powierzchnię za sprawą debiutanckiego albumu. Już sama okładka przyciągnęła moją uwagę, głównie dlatego, że momentalnie skojarzyła mi się z kultowym filmem John’a Carpenter’a, być może domyślacie się jakim. Błyskawicznie okazało się, iż muzyka kwartetu z San José do banalnych nie należy. (Czytaj dalej...)

Recenzja NOCTURNAL PRAYER „Mutilation on the Bed of Winter”

 NOCTURNAL PRAYER

„Mutilation on the Bed of Winter”

Inferna Profundus Records 2022

 

Z Kanadyjskim hordem Nocturnal Prayer mięliście już okazję zetknąć się przy okazji kompilacji materiałów demo, jaka ukazała się przed dwoma laty, a na temat to której kilka zdań mojego autorstwa mogliście przeczytać na przepastnych łamach Apocalyptic Rites. Tym razem Pan Murder, władający niepodzielnie tym projektem, prezentuje nam pierwsze, pełne wydawnictwo Nocnej Modlitwy, któremu nadał imię „Mutilation on the Bed of Winter”. (Czytaj dalej...)

Przypominamy, że w październiku Gaahl's Wyrd u nas na dwóch koncertach