Apocalyptic Rites blog

ZAKŁADKI

  • Strona główna
  • Recenzje / Reviews
  • Wywiady / Interviews
  • KONTAKT Z NAMI / CONTACT US
  • Summer Dying Loud XVI
  • Brutal Assault 2025
  • Apocalyptic Rites
  • PRAGUE DEATH MASS V

wtorek, 1 sierpnia 2023

Jubileuszowa edycja The Last Werds of Death już za kilka tygodni

 

THE LAST WORDS OF DEATH XX :

DARKMOON WARRIOR
Black Metal/Niemcy-Eberswalde/istnieją od 1996
https://www.facebook.com/DarkmoonWarrior
https://darkmoonwarrior.bandcamp.com/
https://www.instagram.com/darkmoonwarrior_666/
https://www.metal-archives.com/bands/Darkmoon_Warrior/17587

LAST LIGHTNING
Black Metal/Norwegia-Ås,/istnieją od 2016
https://www.facebook.com/LastLightningOfficial
http://www.instagram.com/lastlightningofficial
https://open.spotify.com/artist/1t40E17WOgf9zKD5GnRycG...
https://www.metal-archives.com/.../Last_Lightning/3540483745

UPIÓR
Symphonic Death Metal/Francja-Chantilly/istnieją od 2019
https://www.facebook.com/upiorOfficial
https://www.instagram.com/upior_official/
https://www.youtube.com/@Upior/videos
https://upior-band.bandcamp.com/
https://www.metal-archives.com/bands/Upi%C3%B3r/3540475866

ANTYPATIA
Death Metal/Bydgoszcz istnieją od 2022
https://www.facebook.com/Antypatia.Zespol
https://www.youtube.com/@antypatia9233
Autor: Apocalyptic Rites o 00:24
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nowszy post Starszy post Strona główna
Wyświetl wersję na komórki
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Aesthetic Death

Aesthetic Death

Arcadian Industry

Arcadian Industry

Bestial Invasion Records

Bestial Invasion Records

Black Death Production

Black Death Production

Caverna Abismal Records

Caverna Abismal Records

Dawnbreed Records

Dawnbreed Records

Debemur Morti

Debemur Morti

Deformeating Production

Deformeating Production

Dying Victims Productions

Dying Victims Productions

Fallen Temple

Fallen Temple

Godz ov War

Godz ov War

Iron Blood and Death Corporation

Iron Blood and Death Corporation

Lavadome Productions

Lavadome Productions

Malignant Voices

Malignant Voices

Mara Production

Mara Production

Morbid Chapel Records

Morbid Chapel Records

Murder Records

Murder Records

Mythrone Promotion / Defense Records

Mythrone Promotion / Defense Records

Necroeucharist Productions

Necroeucharist Productions

Northern Heritage Records

Northern Heritage Records

Old Temple

Old Temple

Ossuary Records

Ossuary Records

Pagan Records

Pagan Records

Piranha Music

Piranha Music

Prior Satanae Production

Prior Satanae Production

Putrid Cult

Putrid Cult

Rex Diaboli Death Syndicate

Rex Diaboli Death Syndicate

Selfmadegod Records

Selfmadegod Records

Under The Sign of Garazel

Under The Sign of Garazel

Werewolf Promotion

Werewolf Promotion
Werewolf Promotion

Wolfspell Records

Wolfspell Records

Zły Demiurg

Zły Demiurg

Archiwum bloga

  • ►  2025 (971)
    • ►  maja (196)
    • ►  kwietnia (191)
    • ►  marca (211)
    • ►  lutego (184)
    • ►  stycznia (189)
  • ►  2024 (2357)
    • ►  grudnia (169)
    • ►  listopada (203)
    • ►  października (227)
    • ►  września (201)
    • ►  sierpnia (149)
    • ►  lipca (178)
    • ►  czerwca (145)
    • ►  maja (200)
    • ►  kwietnia (226)
    • ►  marca (216)
    • ►  lutego (232)
    • ►  stycznia (211)
  • ▼  2023 (2440)
    • ►  grudnia (179)
    • ►  listopada (240)
    • ►  października (215)
    • ►  września (239)
    • ▼  sierpnia (161)
      • Recenzja Curse of the Soulless “The Miasma of the ...
      • Recenzja Baxaxaxa „De Vermis Mysteriis”
      • Rusza pre-order na debiut INFERNAL THRONE
      • EP-ka MYTHOLOGIK we wrześniu
      • DIKASTERION udostępniają nowy mini do odsłuchu
      • Można odsłuchać debiut BELIAL'S THRONE
      • Debiut REVERENCE TO PAROXYSM do odsłuchu
      • Szósty krążek Torn The Fuck Apart w październiku
      • Kawałek Afterbirth do odsłuchu
      • MYTHOLOGIK we wrześniu
      • Debiut Ash Prison we wrześniu
      • Nowości od HELTER SKELTER PRODUCTIONS
      • Czwarty krążek Display of Decay w październiku
      • CARNAL SAVAGERY Grotesque Macabre w październiku
      • Reedycja debiutu LIGHTCRUSHER w październiku
      •  
      • Teufelsberg "Pakt mit dem Teufel" w październiku
      •  
      • Trois-Rivières MetalFest
      • A review of Coagulate "Rehearsal Demo 2022"
      • Recenzja CARMA „Ossadas”
      • Recenzja Hail Conjurer & Absolute Key „Trident And...
      • Dwa tygodnie do TONES OF DECAY
      • Klip od NEBELKRÄHE
      • Płyta ENTIERRO w październiku
      • Idzie nowy CEMETERY URN
      • Zaproszenie do Bydgoszczy na Złe Brzmienie
      • Debiut EFRAAH ENHSIKAAH w październiku
      • Recenzja Calnek „Blood of the Wild”
      • A review of FIRMAMENT "We Don't Rise, We Just Fall"
      • Recenzja Úlfarr / Malfeitor Split Album
      • Recenzja SMALLPOX AROMA „Festering Embryos of Logi...
      • Zeszłoroczne demo COAGULATE dostępne na vinylu
      • Maxi-singiel MONS VENERIS za miesiąc
      • GOATKRAFT wracają z drugim krążkiem
      • Relacja z jubileuszowej edycji The Last Words of D...
      • Recenzja Kalmankantaja „Unohdettu”
      • Recenzja Horrendous „Ontological Mysterium”
      • HELLCRASH odwiedzą Szczecin
      • Kilka nowości z Helter Skelter Productions
      • Nowy album BAXAXAXA do odsłuchu
      • Recenzja Vak „The Islands”
      • Recenzja KNOGJÄRN „Mera Bedövning”
      • Drugi singiel od GRIFT
      • FARSOTH serwują nowy kawałek
      • Nowy numer od FOSSILIZATION
      • SLIDHR wraca z nowym materiałem
      • AEGRUS zapowiadają czwarty album
      • Recenzja Blut Aus Nord „Disharmonium – Nahab”
      • Recenzja My Lament „The Season Came Undone”
      • TRANSGRESSOR udostępniają nowy mini
      • Debiut DESTABILIZER we wrześniu
      • Kawałek od FUKKIN' VENGEANCE
      • Można odsłuchać nowy OF DARKNESS
      • THE ARSON PROJECT prezentuje nową płytę "God Bless"
      • Recenzja Aganthros „Syntiset Saatanat Kurjat”
      • Recenzja VELIU NAMAI „Alkai”
      • Singiel od ANIMATIONS
      • Nowy album MARTYRDOOM za dwa miesiące
      • OWDWYR zadebiutują w październiku
      • Można odsłuchać nowy BLUT AUS NORD
      • Piosenka od DUNGEON
      • Nowy 3rd WAR COLLAPSE do odsłuchu
      • A review of Farscape "Purged and Forgotten"
      • Recenzja BLOOD OATH „Lost In An Eternal Silence”
      • Recenzja DARKMOON WARRIOR „Angels of Dirt & Beasts...
      • Kolejny singiel od FARSCAPE
      • Dwójka ECOCIDE w październiku
      • Recenzja Sielunvihollinen „Helvetinkone”
      • Recenzja PYREFICATIVM „Oneiron”
      • Video od TORTURE SQUAD
      • FURIA zapowiada płytę i trasę
      • Debiut NOITILA w październiku
      • Recenzja / A review of Suffer Yourself „Axis of To...
      • Recenzja Tideless „Eye Of Water”
      • Recenzja CARATHIS „Moonstone & Amethyst”
      • Singiel i zapowiedź nowej EP-ki THE AMENTA
      • Recenzja EYEMASTER „Conjuration Of Flesh”
      • Recenzja LAST LIGHTNING „The Unholy Ritual”
      • BERGRIZEN zapowiadają specjalne wydawnictwo na wrz...
      • Debiut FÂCHÉ za miesiąc
      • A review of Dungeon "Into the Ruins"
      • Recenzja UPIÓR „The Forest That Grieves”
      • Recenzja Undergang „De Syv Stadier Af Fordærv”
      • Debiut HAGATIZ w październiku
      • SERPENTS OATH w Odium Records!
      • Mini HJEMSØKT we wrześniu
      • Numer od BLOOD OATH
      • SOLUS GRIEF zapowiadają drugi album
      • OCTOBER TIDE zapowiadają płytę i trasę
      • Recenzja Asphodelus „Sculpting From Time”
      • Recenzja ICESTORM „The Northern Crusades”
      • Zapowiedź debiutu INFERNAL THRONE
      • Numer z nadchodzącego krążka MORTA
      • RUNESEPELL udostępniają nowy album do odsłuchu
      • Drugi album THE RITE do odsłuchu
      • AGANTHROS zapowiadają debiut
      • Singiel od EXCARNATED ENTITY
      • Nowy wałek RECKLESS
      • Salacious Gods ma nowe wideło i się nim chwali ...
    • ►  lipca (209)
    • ►  czerwca (175)
    • ►  maja (170)
    • ►  kwietnia (178)
    • ►  marca (240)
    • ►  lutego (218)
    • ►  stycznia (216)
  • ►  2022 (2134)
    • ►  grudnia (177)
    • ►  listopada (185)
    • ►  października (198)
    • ►  września (190)
    • ►  sierpnia (174)
    • ►  lipca (155)
    • ►  czerwca (155)
    • ►  maja (164)
    • ►  kwietnia (191)
    • ►  marca (193)
    • ►  lutego (156)
    • ►  stycznia (196)
  • ►  2021 (2011)
    • ►  grudnia (176)
    • ►  listopada (219)
    • ►  października (191)
    • ►  września (184)
    • ►  sierpnia (181)
    • ►  lipca (183)
    • ►  czerwca (123)
    • ►  maja (165)
    • ►  kwietnia (135)
    • ►  marca (166)
    • ►  lutego (134)
    • ►  stycznia (154)
  • ►  2020 (1796)
    • ►  grudnia (146)
    • ►  listopada (169)
    • ►  października (184)
    • ►  września (153)
    • ►  sierpnia (135)
    • ►  lipca (156)
    • ►  czerwca (77)
    • ►  maja (157)
    • ►  kwietnia (121)
    • ►  marca (195)
    • ►  lutego (137)
    • ►  stycznia (166)
  • ►  2019 (1930)
    • ►  grudnia (129)
    • ►  listopada (189)
    • ►  października (200)
    • ►  września (198)
    • ►  sierpnia (149)
    • ►  lipca (155)
    • ►  czerwca (85)
    • ►  maja (160)
    • ►  kwietnia (144)
    • ►  marca (156)
    • ►  lutego (157)
    • ►  stycznia (208)
  • ►  2018 (1062)
    • ►  grudnia (161)
    • ►  listopada (205)
    • ►  października (224)
    • ►  września (83)
    • ►  sierpnia (56)
    • ►  lipca (63)
    • ►  czerwca (48)
    • ►  maja (47)
    • ►  kwietnia (49)
    • ►  marca (55)
    • ►  lutego (49)
    • ►  stycznia (22)

Black Silesia Productions

Black Silesia Productions

Left Hand Sounds

Left Hand Sounds

The Last Words of Death

The Last Words of Death

Mara Production

Mara Production

Happy Dying Productions

Happy Dying Productions

Klub Magnetofon

Klub Magnetofon

R'Lyeh zine

R'Lyeh zine

Worship Him

Worship Him

O mnie

Apocalyptic Rites
Wyświetl mój pełny profil
Motyw Rewelacja. Obsługiwane przez usługę Blogger.