wtorek, 28 lipca 2020

Recenzja Inverted Mind "Three Faces of Madness (A Drama In Three Acts)"


Inverted Mind
"Three Faces of Madness (A Drama In Three Acts)"
Defense Rec. /Mythrone Prom. 2020

Nie jestem fanem sludge stonerowego grania, jednak kilka pozycji z tego gatunku podbiło moje serce na tyle, że znalazły swoje doczesne miejsce w mojej dość wybiórczej płytotece, że wymienię choćby takie nazwy jak The Moth Gatherer czy Saturnalia Temple. Nazwa Inverted Minds obiła mi się o uszy przynajmniej kilka razy, jednak do tej pory muzyka tego zespołu była mi nieznana. No i to dziewicze z nią spotkanie wypadło bardziej niż przyzwoicie, bo Krakowiacy niewiele ustępują wyżej wymienionym zespołom. (Czytaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.