poniedziałek, 22 sierpnia 2022

HILD w Odium Records

 

Odium Records ogłasza podpisanie kontraktu z nowym, unikalnym, szwedzkim zespołem HILD. Jest to nowa kapela Larsa Broddessonna, znanego jako były perkusista Marduk i sesyjny Funeral Mist, czy rodzimego Black Altar.

Debiutancki album „ValFreiya” ukaże się 7 października jako 6 panelowy digi pack cd i zawiera 12 utworów agresywnego Thrash metalu z elementami black i crust. Zespól jest głęboko zainspirowany nordycką mitologią i mistycyzmem.

Tak Lars Broddesson opisuje powstanie zespołu i koncept albumu „ValFreiya”:
„HILD, oznacza bitwę/spór, to projekt o tematyce wojennej i bitewnej, skoncentrowany wokół Walkirii z mitologii nordyckiej. Każdy utwór nazwany jest imieniem i uhonorowaniem określonej Walkirii i opisuje jej charakterystyczne cechy.
Na pomysł założenia tego zespołu wpadłem nagle pewnego letniego wieczoru, kiedy spacerowałam oczarowany otaczającym mnie krajobrazem. Zostałem natchniony przez wyższe moce, aby wrócić do mojego studia i napisać 2-minutowy utwór w jednej sesji.
Boska iskra inspiracji uderzyła natychmiast i większość piosenki i cały koncept miałem już w głowie zanim wróciłem do studia, żeby nagrywać. Napisanie pierwszego utworu „ValFreiya” trwało około 5 godzin.
Zasmakowałem w tym i postanowiłem kontynuować i nie pozwolić, aby jakakolwiek piosenka była dłuższa niż 2:30 lub proces jej pisania trwał dłużej niż 6-7 godzin. Kilka tygodni później miałem już 12 utworów i skończony album, który napisałem będąc w swoistym transie”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.