wtorek, 5 stycznia 2021

Recenzja Wehrmacht "Shark Attack"

 

Wehrmacht

"Shark Attack"

Hammerheart Rec. 2021

Zapewne wielu z was pamięta doskonale popularne na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych dziuple, zwane hurtowniami kaset magnetofonowych, gdzie za relatywnie niewielkie pieniądze można było nabyć pirackie taśmy z Taktu czy Alfa. Pewnego razu, gdy ściągałem z półek różnego rodzaju Kreatory i Destructiony zaczepił mnie jakiś starszy, długowłosy metal i spoglądając na zawartość mojego "koszyka" powiedział, że mam brać Wehrmacht, bo to najszybszy thrash na świecie. Kupiłem zatem kasetkę, bardziej z obawy przed wpierdolem, bo sama nazwa nic mi wówczas nie mówiła, ale gdy dotarłem do domu i włożyłem ją do decka, to mało co nie wypadłem z okna swojego pokoju na ósmym piętrze. (Czytaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.