środa, 28 kwietnia 2021

Recenzja PALADINE „Entering the Abyss”

 PALADINE

„Entering the Abyss”

No Remorse Records 2021

Siedząc sobie ostatnio, będąc trochę już zmęczonym słuchaniem brutalnej Black/Death Metalowej sieczki stwierdziłem, że dawno nie słuchałem i nie recenzowałem albumu z jakąś klasyczną odmianą metalowego rzemiosła. Pod ręką znalazł się akurat drugi długograj greckiego Paladine, więc nie przebierając specjalnie i nie marudząc, wziąłem ową płytkę na warsztat. Klika razy przesłuchałem ten materiał, nie dostając przy tym szczękościsku, nerwowych drgawek, czy też niekontrolowanego rozluźnienia zwieraczy, a nawet mogę powiedzieć, że nieźle bawiłem się przy tej muzyce. (Czuyaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.