czwartek, 16 kwietnia 2020

Recenzja Blasphemous Putrefaction „Festering Plagues”

Blasphemous Putrefaction
„Festering Plagues”
Death In Pieces Rec. / Macabre End Prod. 2019


Nie wiem jak to się stało, że kompletnie mi się zawieruszył ten materiał.  Do dziś nie byłem nawet świadomy, że leży sobie spokojnie w mojej „poczekalni”. Ponadto nie pamiętam kiedy i jaką drogą do mnie dotarł, pewnikiem byłem wówczas z lekka najebion. Mniejsza jednak o to. Blasphemous Putrefaction to duet pochodzący zza naszej zachodniej granicy. Chłopaki któregoś pięknego dnia stwierdzili, bardzo zresztą słusznie i chwała im za to, że stworzą wspólnie band parający się death metalem w starym stylu.  (Czytaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.