czwartek, 24 grudnia 2020

Recenzja Quo Vadis "Quo Vadis"

 

Quo Vadis

"Quo Vadis"

Old Temple 2020

Są na tym muzycznym świecie płyty niekoniecznie powalające, które jednak wywołują u mnie silne emocje i które darzę wielkim sentymentem. Jednym z takich krążków jest debiut Quo Vadis. Jak dziś pamiętam, gdy pewnego dnia po szkole pojechałem do niepozornej budki w centrum Bydgoszczy, gdzie czasem można było dorwać jakieś mniej lub bardziej oficjalne metalowe nowości. Zabrakło mi wówczas bodajże pięćset złotych na zakup uśmiechającej się do mnie z okienka wystawowego kasetki Szczecinian. Gnałem jak pojebion tramwajem na drugi koniec miasta by rozbić świnkę skarbonkę i wracać do sklepiku, mając nadzieję, że żaden gej jej nie wykupił.  (Czytaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.