piątek, 18 marca 2022

Recenzja Filii Nigrantium Infernalium „A Era do Abutre”

 Filii Nigrantium Infernalium

„A Era do Abutre” (Re-issue)

Chaosphere Rec. / Caverna Abismal Rec. 2022

Nie wiem jak było w waszym przypadku, ale kiedy ja, zbuntowanym szczylem będąc, po raz pierwszy zobaczyłem okładkę „I.N.R.I”, to byłem przekonany, że to kupsko jakieś będzie. Banda punków na cmentarzu, na dodatek z pomalowanymi oczami, oj, nic dobrego to nie wróżyło. Oczywiście chwilę później odszczekiwałem te słowa, ale nie czas teraz na wspomnienia z pamiętnika. Napomknąłem o tym, bowiem patrząc na wznowienie debiutanckiej EP-ki Filii Nigrantium Infernalium (pierwszy raz się spotykam z tą nazwą) miałem dokładnie takie same myśli jak ponad trzydzieści lat temu. (Czytaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.