poniedziałek, 11 października 2021

Recenzja WESENWILLE „II: A Material God”

 WESENWILLE

„II: A Material God”

Les Acteursde I’Ombre Productions 2021

W przypadku drugiego krążka holenderskiego duetu Wesenwille mocno zaintrygował mnie wyśmienity, sugestywny, przepełniony urbanistycznym mrokiem, przytłaczający obraz, jaki stanowi front-cover tej płyty. Z zaciekawieniem zabrałem się zatem za konsumpcję muzycznej zawartości tego albumu i choć nie do końca tego się spodziewałem, gdyż widząc okładkę, oczekiwałem grania zdecydowanie bardziej zatopionego w zimnym, odhumanizowanym industrialu, to otrzymałem strawę bardzo smaczną i treściwą, choć nie tak pikantną, jakbym sobie tego życzył. (Czytaj dalej...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.