niedziela, 21 kwietnia 2019

Recenzja NEORHYTHM „Meteoric Thoughts”(Ep)


NEORHYTHM
„Meteoric Thoughts”(Ep)
Independent 2018


Fiński Neorhythm to zespół do tej pory zupełnie mi nieznany. W 2018 roku duet ten wydał dwa materiały. Pełny album zatytułowany „Zetetic” i Ep’ke „Meteoric Thoughts”, którą przypadło mi recenzować. Cóż, nie będę ukrywał, że to nie moje klimaty i mam głęboko w dupie takie granie. Nie da się jednak nie usłyszeć, że Fińczycy wiedzą do czego służą instrumenty, tyle że wybrali sobie niszę, która zdecydowanie mi nie odpowiada i na którą leję ciepłym moczem. Twórczość Neorhythm obraca się bowiem wokół szeroko pojętego Groove Metalu, zatem słychać tu rwane riffy, ciężką sekcję i siłowe wokale, a inspiracje Soulfly, Goijra, Mastodon, czy Meshuggah są aż nadto widoczne, tyle że przykładowo wspomniany tu Meshuggah, to brylantowi technicy, a chłopakom z Neorhythm delikatnie rzecz ujmując,  bardzo dużo jeszcze do nich brakuje. Zamieszczone tu covery Disturbed i Mudvayne także mnie nie przekonują, a kosmicznego klimatu, który podobno miał być obecny na tym wydawnictwie, absolutnie nie czuję. Jedyny plusik tej Ep’ki to produkcja, ta jest naprawdę na wysokim poziomie i słychać, że to nie amatorka. To jednak zdecydowanie zbyt mało, aby uzyskać moją pozytywną opinię. Niech sobie zatem chłopaki z bogiem grają, ale ja tego słuchać nie będę.

Hatzamoth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.